poniedziałek, 9 stycznia 2012

WOŚP w obiektywie






 
I w liczbach:
Baz: 6
Wolontariuszy: 39
Zebrano do tej pory (liczenie nadal trwa): 12 906 dolarów, 4 700 złotych, 18 133 afgani (ok.360 dolarów) i 16 euro.
Przykładowe licytacje: 400 dolarów za trójwymiarowy Rosomak w szkle, 130 dolarów za strzał z "Dany", 60 dolarów - dres afgańskiego policjanta (nowy), 45 dolarów - polski chleb, 35 dolarów - karnet do pralni ekspresowej (dziś dajesz, jutro odbierasz - normalnie czeka się cztery dni) i wile innych.

3 komentarze:

  1. Ale fajnie, oglądając zdjęcia aż mi się ciepło na sercu zrobiło:) Pozdrowienia!
    Zajrzyj na mój blog:
    http://orientalnymiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam tego bloga po obejrzeniu filmu dokumentalnego o afgańskiej wersji programu "Idol" i wciągnęłam się w czytanie. Podziwiam Pani odwagę! Trzymam mocno kciuki, życzę zdrowia, pozytywnego myślenia! Mam nadzieję, że Wasza misja będzie spokojniejsza, niż to było w ostatnim czasie...
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie odnośnie cywili w AFG oprocz oczywiscie dziennikarzy i cywili pracujacych dla wojska (lekarze pielegniarki) czy sa tam inni cywile z Polski? np jacys ludzie z wolontariatu itp?

    OdpowiedzUsuń